عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

به اتنای عزیز


مهربانی برازنده ی نام زیبای توست...

این دلتنگی که تو برای من داری را چندین برابر کن و بدان که دل من به این اندازه دلتنگ توست

خوبی هایت را برای خودم مرور میکنم و

بهترین ها در ازای خوبی هایت را برایت ارزومندم...



ببخش که تولد امسالت نتونستم به موقع تبریک بگم مهربون.ان شاالله سال دیگه دسته جمعی برات تولد میگیریم:))🍧😍🎊💐




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

به اتنای عزیز

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ


مهربانی برازنده ی نام زیبای توست...

این دلتنگی که تو برای من داری را چندین برابر کن و بدان که دل من به این اندازه دلتنگ توست

خوبی هایت را برای خودم مرور میکنم و

بهترین ها در ازای خوبی هایت را برایت ارزومندم...



ببخش که تولد امسالت نتونستم به موقع تبریک بگم مهربون.ان شاالله سال دیگه دسته جمعی برات تولد میگیریم:))🍧😍🎊💐


۹۵/۰۷/۰۹
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی