عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

باردیگر خرمشهر ازاد شد...

اری حلب..اری خرمشهر دوباره ازاد شد...

دوست دارم تا این ازادی را فریاد بزنم

فریاد بر سر تمامی انها که مدعیان قدرت دنیا بودند و دراین ازادی گور شدند

فریاد بر سر تمامی انها که با انجام تمام اعمال قبیحشان قصد بدنام کردن دین خدارا داشتند

فریاد بر سر ان سنگ دلی که با سر بریده شده کودکی عکس یادگاری گرفت و گفت اورا کشتم چون طرفدار اسد بود..

دوست دارم همینطور که اشک از چشمانممانند باران بهاری میبارد دست تمامی مادران و خواهران شهدای این راه را ببوسم..

دوست دارم تا همیشه قلبم را با یادشان زنده نگهدارم...با یاد مادر عماد مغنیه و مادر بزرگ جهاد مغنیه که پس از شهادت جهاد برای سید حسن نصرالله پیغام

فرستاد که مرا ببخش که دیگر پسری ندارم تا تقدیم حزب الله کنم..

دوست دارم یاد ان شهید را تا ابد در دلم زنده بدارم و صدایش تا همیشه در گوشم فریاد بزند

که میگفت هرگز..به خدا هرگز نخواهیم گذاشت تا زینب بار دیگر به اسارت رود...

دوست دارم تا همیشه عکس شهید خلیلی بیست ساله را در قلبم قاب بگیرم و همراه دوستانش که برمزارش دلتنگی میکردند

بخوانم.... درسته که من ادم بدی شدم ولی..هنوز یه غیرتی دارم رو دختر علی............

دوست دارم تا جان در بدن دارم همراه ستاره های اسمان که شهدای مدافع حرم هستند نغمه شادی سر دهم.....

و خداوند مارا یاری کند تا ان فتح عظیم و پیروزی قطعی را همراه شهدا در رکاب مولایمان یوسف زهرایمان جشن بگیریم....

یامحمد...یا رسواالله...از تو برای این عیدی بزرگ بی نهایت ممنونیم مولاجان ...

شما بهترین پدربزرگ دنیایی و همیشه در دستانت بهترین عیدی هارا برایمان

داشته ای.....جانها فدای تو و فرزندان تو باد........



نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

باردیگر خرمشهر ازاد شد...

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

اری حلب..اری خرمشهر دوباره ازاد شد...

دوست دارم تا این ازادی را فریاد بزنم

فریاد بر سر تمامی انها که مدعیان قدرت دنیا بودند و دراین ازادی گور شدند

فریاد بر سر تمامی انها که با انجام تمام اعمال قبیحشان قصد بدنام کردن دین خدارا داشتند

فریاد بر سر ان سنگ دلی که با سر بریده شده کودکی عکس یادگاری گرفت و گفت اورا کشتم چون طرفدار اسد بود..

دوست دارم همینطور که اشک از چشمانممانند باران بهاری میبارد دست تمامی مادران و خواهران شهدای این راه را ببوسم..

دوست دارم تا همیشه قلبم را با یادشان زنده نگهدارم...با یاد مادر عماد مغنیه و مادر بزرگ جهاد مغنیه که پس از شهادت جهاد برای سید حسن نصرالله پیغام

فرستاد که مرا ببخش که دیگر پسری ندارم تا تقدیم حزب الله کنم..

دوست دارم یاد ان شهید را تا ابد در دلم زنده بدارم و صدایش تا همیشه در گوشم فریاد بزند

که میگفت هرگز..به خدا هرگز نخواهیم گذاشت تا زینب بار دیگر به اسارت رود...

دوست دارم تا همیشه عکس شهید خلیلی بیست ساله را در قلبم قاب بگیرم و همراه دوستانش که برمزارش دلتنگی میکردند

بخوانم.... درسته که من ادم بدی شدم ولی..هنوز یه غیرتی دارم رو دختر علی............

دوست دارم تا جان در بدن دارم همراه ستاره های اسمان که شهدای مدافع حرم هستند نغمه شادی سر دهم.....

و خداوند مارا یاری کند تا ان فتح عظیم و پیروزی قطعی را همراه شهدا در رکاب مولایمان یوسف زهرایمان جشن بگیریم....

یامحمد...یا رسواالله...از تو برای این عیدی بزرگ بی نهایت ممنونیم مولاجان ...

شما بهترین پدربزرگ دنیایی و همیشه در دستانت بهترین عیدی هارا برایمان

داشته ای.....جانها فدای تو و فرزندان تو باد........

۹۵/۰۹/۲۴
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی