عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ

باران من...

من به لطف نگاهت ای باران

سوی مشهد زیاد می ایم...

دست برسینه هربار از

سمت "باب الجواد" می ایم......


گرچه دلگیر و پریشان حالم اما  منتظر دیدار روی ماه شما هستم اقا جانم....



نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

باران من...

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ

من به لطف نگاهت ای باران

سوی مشهد زیاد می ایم...

دست برسینه هربار از

سمت "باب الجواد" می ایم......


گرچه دلگیر و پریشان حالم اما  منتظر دیدار روی ماه شما هستم اقا جانم....

۹۵/۰۹/۰۲
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی