عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

و عشق حرف اخر من است...



انقد مطئن بودم هیچکس اینجا سر نمیزنه


بعد از دوماه اومدم تو وبم ! اونم بخاطر ارائه ای که فردا دارم اومدم سر لپ تاپ و یهو به دلم اسمانی ترین افتاد


تو وبش که رفتم تازه یاد وب خودم افتادم! اومدم دیدم برخلاف تصورم اومدین و خوندین و جواب دادین و....


ممنونم ازتون....


اره تو این مدت خدا همش یه جوری حالیم کرد جواب اشکامو میده ......


دلم میخواد بتونم بیشتر بیام اینجا بنویسم ! ولی نمیرسم


شایدم چون انگیزه ای برا نوشتن ندارم !....


کلن چند وقته سکوته محضم......


سکوووووت میکنم و عشق در دلم جاریییست..

که این شگفت ترین نوع خویشتن داریست.............




خدایا من منتظـــــــــــــــــــرم...........................................








نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

و عشق حرف اخر من است...

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ



انقد مطئن بودم هیچکس اینجا سر نمیزنه


بعد از دوماه اومدم تو وبم ! اونم بخاطر ارائه ای که فردا دارم اومدم سر لپ تاپ و یهو به دلم اسمانی ترین افتاد


تو وبش که رفتم تازه یاد وب خودم افتادم! اومدم دیدم برخلاف تصورم اومدین و خوندین و جواب دادین و....


ممنونم ازتون....


اره تو این مدت خدا همش یه جوری حالیم کرد جواب اشکامو میده ......


دلم میخواد بتونم بیشتر بیام اینجا بنویسم ! ولی نمیرسم


شایدم چون انگیزه ای برا نوشتن ندارم !....


کلن چند وقته سکوته محضم......


سکوووووت میکنم و عشق در دلم جاریییست..

که این شگفت ترین نوع خویشتن داریست.............




خدایا من منتظـــــــــــــــــــرم...........................................






۹۳/۰۹/۱۶
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی