عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

این روزها ارام وشادم....

ارام و شادم... هیچ چیز به اندازه ی گریه ی تو سجده ارامش بخش نیس.... ارام و شاد و پر انرژی م... نمیدونم...گاهی عجیب کم میارم...ووقتی برمیگردم عقب رونگاه میکنم میبینم جاهایی رو که دست کمک خدا رو رد کردم...اما درکل صبر زیادی به قلبم تزریق شده... صبری که حتی شنیدن دردناکترین حرفها ، بدترین برخورد ها،دیدن سخت ترین صحنه ها رو تاب میارم.... ارامش عجیبی که تو هرلحظه ای که میگذره ثباتش بیشتر میشه.... خدایا منوببخش که بخاطر خواسته ای دعا میکنم نه بخاطرحرف زدن باتو.... و بهم بفهمون که ارامش تویی.. وهرچه درزندگی میاری وسیله ست... حقیقتن نفس کشیدن،قدم برداشتن ،دیدن ، ازدواج کردن، خود زندگی کردن وسیله ست..... یا سریع الرضا...



نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

این روزها ارام وشادم....

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

ارام و شادم... هیچ چیز به اندازه ی گریه ی تو سجده ارامش بخش نیس.... ارام و شاد و پر انرژی م... نمیدونم...گاهی عجیب کم میارم...ووقتی برمیگردم عقب رونگاه میکنم میبینم جاهایی رو که دست کمک خدا رو رد کردم...اما درکل صبر زیادی به قلبم تزریق شده... صبری که حتی شنیدن دردناکترین حرفها ، بدترین برخورد ها،دیدن سخت ترین صحنه ها رو تاب میارم.... ارامش عجیبی که تو هرلحظه ای که میگذره ثباتش بیشتر میشه.... خدایا منوببخش که بخاطر خواسته ای دعا میکنم نه بخاطرحرف زدن باتو.... و بهم بفهمون که ارامش تویی.. وهرچه درزندگی میاری وسیله ست... حقیقتن نفس کشیدن،قدم برداشتن ،دیدن ، ازدواج کردن، خود زندگی کردن وسیله ست..... یا سریع الرضا...

۹۳/۰۲/۰۵
منتظر

نظرات  (۵)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۲ مائده آسمانی
سلام
خوش به حالت، برای منم دعا کن
پاسخ:
سلام عزیز دل..
حتمن... محتاجم به دعای خیر خوبایی مث.شما...
[لبخند][گل]
کلا اشک مارا درآوردید!


پاسخ:
چراا؟!...
بنام خدا
سلام
به فقیر فقرا هم سری بزنید
http://abdefaghir313.blogfa.com/
پاسخ:
سلام اختیاردارین....علت کمرنگ بودن رو دز دوپست قبل عرض کردم با این حال چشم...ممنون
وبلاگ جالبی دارین... موفق باشین...
پاسخ:
سلام ، سپاس..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی