عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

شما بانوی من هستید.....


مگه فرقی داره کجای ایران یا حتی کجای دنیا باشم ؟؟

فرقی داره شاد باشم یا غمگین ؟

فرق داره سفید باشم یا سیاه ؟

اصلن هیچی هیچ فرقی نداره

در هرررر صورت شما بانوی من هستید همون طور که بانوی کرامت عالمید.........

دلم برای سر به دامنتون گذاشتن و هق هق زدن یه ذره شده.......

امیدوارم قمی ها امشب یادی از ما دور اقتاده های مکانی و روحی بکنن.......................


سلام بانوی من .....

وفات دختر ، خواهر و عمه ی اولیای خدا تسلیت به تمام ایرانیان و محبانش........

...

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

شما بانوی من هستید.....

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ


مگه فرقی داره کجای ایران یا حتی کجای دنیا باشم ؟؟

فرقی داره شاد باشم یا غمگین ؟

فرق داره سفید باشم یا سیاه ؟

اصلن هیچی هیچ فرقی نداره

در هرررر صورت شما بانوی من هستید همون طور که بانوی کرامت عالمید.........

دلم برای سر به دامنتون گذاشتن و هق هق زدن یه ذره شده.......

امیدوارم قمی ها امشب یادی از ما دور اقتاده های مکانی و روحی بکنن.......................


سلام بانوی من .....

وفات دختر ، خواهر و عمه ی اولیای خدا تسلیت به تمام ایرانیان و محبانش........

...

.

.


۹۲/۱۱/۲۰
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی