عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بعد مدت ها یه نوشتن راحت..

سلام.

بعد از مدت ها راحت دارم مینویسم

چن وقت بود به زور گوشی آپ میکردم که زیادم خاک خورده نشه اینجا و به زور همون گوشی میومدم

وب های دوستان .

دیگه لب تاپو تازه درس کردن و تونسم بیام راحت بنویسم.

حالا که اسفاده کردم از کلمه ش سوال بحرانی که چن وقته به جوابش نرسیدمو مطرح کنم

شاید اینجا کسی بدونه !

اینکه دقیقن درسته این کلمه چیه ؟!!!

لب تاب ؟

لب تاپ ؟

لپ تاب ؟

لپ تاپ ؟ ...!!!

آخه هرکی یه جور اسفاده ش میکنه

و اینکه به راهنمایی عزیزی رو گوگل هم زدم همه مدلش بود ماشاالله !

ممنون میشم کسی درستشو میدونه بگه . شایدم واقعن فرقی نداشته باشه..

.

خب طی این مدت اتفاق های ریز و درشت  زیادی افتاد....

خداروشکر که تا الان همه چی خوب پیش رفته .

دلم میخواست شب تولدم میومدم مینوشتم ولی نشد .

اما امسال هم خدا بهترین

هدیه هاشو از سر لزف بی حدش نصیبم کرد....

حس میکنم هیچ تولدی به اندازه تولد امسال آروم نبودم و احساس خوشبختی نمیکردم......

عزیزی که این روز ها باهاش در تماسم

چیزای زیادی برای بهتر زندگی کردن یادم داده که باعث آرامش درونم شده...

آرامشی که منشا ٍش اینجاها نیست....

مزه میکنم

الا بذکر الله تطمئن القلوب رو تو لحظه هام.........

حرف هام زیاده ..

ایشاالله بازم زود تر میام و مینویسم....

حق یار همه






نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

بعد مدت ها یه نوشتن راحت..

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

سلام.

بعد از مدت ها راحت دارم مینویسم

چن وقت بود به زور گوشی آپ میکردم که زیادم خاک خورده نشه اینجا و به زور همون گوشی میومدم

وب های دوستان .

دیگه لب تاپو تازه درس کردن و تونسم بیام راحت بنویسم.

حالا که اسفاده کردم از کلمه ش سوال بحرانی که چن وقته به جوابش نرسیدمو مطرح کنم

شاید اینجا کسی بدونه !

اینکه دقیقن درسته این کلمه چیه ؟!!!

لب تاب ؟

لب تاپ ؟

لپ تاب ؟

لپ تاپ ؟ ...!!!

آخه هرکی یه جور اسفاده ش میکنه

و اینکه به راهنمایی عزیزی رو گوگل هم زدم همه مدلش بود ماشاالله !

ممنون میشم کسی درستشو میدونه بگه . شایدم واقعن فرقی نداشته باشه..

.

خب طی این مدت اتفاق های ریز و درشت  زیادی افتاد....

خداروشکر که تا الان همه چی خوب پیش رفته .

دلم میخواست شب تولدم میومدم مینوشتم ولی نشد .

اما امسال هم خدا بهترین

هدیه هاشو از سر لزف بی حدش نصیبم کرد....

حس میکنم هیچ تولدی به اندازه تولد امسال آروم نبودم و احساس خوشبختی نمیکردم......

عزیزی که این روز ها باهاش در تماسم

چیزای زیادی برای بهتر زندگی کردن یادم داده که باعث آرامش درونم شده...

آرامشی که منشا ٍش اینجاها نیست....

مزه میکنم

الا بذکر الله تطمئن القلوب رو تو لحظه هام.........

حرف هام زیاده ..

ایشاالله بازم زود تر میام و مینویسم....

حق یار همه




۹۲/۱۱/۱۷
منتظر

نظرات  (۲)

ما که میگیم لپ تاپ
به نظر من ک این درستشه
تولدت مبارک
مرسی که سر زدی
وگرنه نمی فهمیدم که امدی نت
پاسخ:
ممنونم که نظرتو گفتی :)
ممنووونم.

lap top 

پاسخ:
مشکرم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی