عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

سلام غریب فاطمه..

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که هر جا باشم دل من تنگه براش 

دلم می خواد ستاره ها رو بردارم

دونه بریزم برای کبوتراش

غریبگی نکن که اینجا آدما

غریبیاشونو آوردن واسه تو 

حتی ستاره های عاشق تو این شبا

  تو حوض نقره جون سپردن واسه تو

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که سفره گلایه هامو وا کنم

کاسه خیس اشکامو بردارم و

نذر تموم دل شکسته ها کنم 

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که هر جا باشم دل من تنگه براش ...

  السلام علیک یارسول الله

السلام علیک یا حسن بن علی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا



نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

سلام غریب فاطمه..

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که هر جا باشم دل من تنگه براش 

دلم می خواد ستاره ها رو بردارم

دونه بریزم برای کبوتراش

غریبگی نکن که اینجا آدما

غریبیاشونو آوردن واسه تو 

حتی ستاره های عاشق تو این شبا

  تو حوض نقره جون سپردن واسه تو

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که سفره گلایه هامو وا کنم

کاسه خیس اشکامو بردارم و

نذر تموم دل شکسته ها کنم 

کجای دنیا رو دارم غیر حرم

که هر جا باشم دل من تنگه براش ...

  السلام علیک یارسول الله

السلام علیک یا حسن بن علی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

۹۲/۱۰/۱۲
منتظر

نظرات  (۳)

۱۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۷ ...................
گفته بودند بارگاه تو یک بهشت است من نفهمیدم
تا که یک نیمه شب روی فرش،صحن آزادی تو خوابیدم
اینجــا به دل سپردن من گیر داده اند

مشتی اجل به بردن من گیر داده اند

اینجا همیشه آب تکان می خورد از آب

اما بـــه آب خوردن من گیـــــر  داده اند

مانند شمع در غم تو آب می شوم

مردم به فرم مردن من گیر داده اند

چشم انتظار دست تو اصلا نمی شوم

وقتـــی به شال گردن من گیر داده اند

در شهر،حس و حال برادر کشی پُر است

گرگان بـــه جامـــه ی تن من گیـر داده اند

دامن زدم به خون که بدست آورم تو را

این دست ها به دامن من گیـر داده اند

گر پا دهد برای تو سر نیز می دهم

اینجا به دل سپردن من گیر داده اند


سلام بر شما منتظر نازنین

شاید هم من انتظارم بیش ا حد بوده

درود بر شما انشالله موفق باشین و سربلند


پاسخ:
رنج فراق هست و امید وصال نیست
این "هست ونیست" کاش که زیر وزبر شود....


سلام و سپاس ازحضور.
خیلی قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی