عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

دلتنگی..


دلم نرگس میخواد.................................................

دلم کلبه مو میخواد............................

دلم غرق شدن تو آغوش ستاره مو میخواد..........

حتی دلم میخواد بمیرم ذوب بشم تو گرمای وجودش.......

دلم میخواد با ستاره به ماه مون عشق بورزیم.....

دلم میخواد همراه ستاره م با نرگس و یاس

پرواز کنیم سمت ماه.....................................................

...

.

.

.

.

"و ما نگاه های نگران تورا به آسمان میبینیم......."

....

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

دلتنگی..

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ


دلم نرگس میخواد.................................................

دلم کلبه مو میخواد............................

دلم غرق شدن تو آغوش ستاره مو میخواد..........

حتی دلم میخواد بمیرم ذوب بشم تو گرمای وجودش.......

دلم میخواد با ستاره به ماه مون عشق بورزیم.....

دلم میخواد همراه ستاره م با نرگس و یاس

پرواز کنیم سمت ماه.....................................................

...

.

.

.

.

"و ما نگاه های نگران تورا به آسمان میبینیم......."

....

..

.

.


۹۲/۰۹/۰۷
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی