عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ

این چنین است که تو "غریبی".....




دل بیقرار نیست
"ادا در می آوریم"

چشم انتظار نیست
"ادا در می آوریم"

بر لب دعای ندبه
و دل غرق شهوت است

این انتظار نیست
"ادا در می آوریم"


آقا محب واقعی ات
در میان ما
یک از هزار نیست
"ادا در می آوریم"


....
.
.
.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

این چنین است که تو "غریبی".....

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ



دل بیقرار نیست
"ادا در می آوریم"

چشم انتظار نیست
"ادا در می آوریم"

بر لب دعای ندبه
و دل غرق شهوت است

این انتظار نیست
"ادا در می آوریم"


آقا محب واقعی ات
در میان ما
یک از هزار نیست
"ادا در می آوریم"


....
.
.
.


۹۲/۰۹/۰۷
منتظر

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۲ سید فریاد (حمیدرضا )
بنام نامی الله
سلام
چقدر ناخوشاینده که دوستی وبلاگ یه بنده ی خدایی رو لینک کنه ولی بهش اصلا سر نزنه اینجا معنی لینک کردن یعنی چی ؟؟؟
از از طرف خودم هم هست البته حقیر به وب نیومدم سرم بشدت شلوغ بود
یادم میاد صاحب این وبلاگ قرار بود رفقای بیرق رو کمک کنن
چی شد که نشد ؟؟؟

پاسخ:
علیکم السلام.
بله حق با شماست کاملن.
و من بابت این موضوع عذر خواه از همه ی دوستانم هستم.
اما گاهی شرایطی برای آدم بوجود میاد ،مخصوصن از نظر روحی ،
که باید از بعضی کار ها صرف نظر کنه تا انرژی لازم برای به انجام رسوندن یه کار مهمتر رو
از نظر روحی داشته باشه...
امیدوارم حلال کنید.
والبته درمورد بیرق قراربر این بود که من اگر بتونم کاری بکنم و شما قرار بود در مورد قسمت مجازی این نشریه به من اطلاع بدین ،
که باز هم در صورتی که من کاری از دستم بر بیاد و بعضی ملاحظات اجازه بدن
من خدمتی بکنم...
بهر حال
امیدوارم از این به بعد بتونم بیشتر سر بزنم
والبته اگر خدا بخواد کمکی ، هرچند به اندازه ی پیشنهاد و انتقاد به
این مجموعه داشته باشم....
حق یارتون
التماس دعای خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی