عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

نماز صبح قضا....


نمیدونم واقعن این جوریه یا نه...

ولی وقتی نماز صبحم قضا میشه نا خود آگاه انگار

بقیه نماز ها میخواد اول وقتش از دستم در بره....

کلن روزی که نماز صبحش قضا میشه رو دوست ندارم :(

به شدت به نماز صبح حساسم

دست خودم نیست...

امروزم وقتی قضا شد بیدار شدم داشتم از گریه خفه میشدم.......

فک کنم اگه یه موقعی یه چیزی بشه ،حالا هر دلیلی ،نماز ظهر یا عصر و

اینام قضا بشه انقد عصبی نشم.....!!!!......

تو نماز تمام کلمه ها دوست داشتنی اند....

همه شون آرامش بخشن...

مثل "الله اکبـــر" ی که جاهای مختلف به کار میره....

اینکه تاکید داره روی بزرگی خدا....

اینکه میخواد هربااااااااااار بهت دلگرمی بده که یه بزرگتری داری یه صاحبی داری که کنارته....

خدایا....

هیچوقت مارو با جدایی از نماز و قرآن و عزیزان درگاهت

تنبیه نکن........... :(...

..

.

.

.

ستـــاره و ماه این شب ها روبه روی پنجره م غوغاااااااااااااااااای دارن برام..................................

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

نماز صبح قضا....

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ


نمیدونم واقعن این جوریه یا نه...

ولی وقتی نماز صبحم قضا میشه نا خود آگاه انگار

بقیه نماز ها میخواد اول وقتش از دستم در بره....

کلن روزی که نماز صبحش قضا میشه رو دوست ندارم :(

به شدت به نماز صبح حساسم

دست خودم نیست...

امروزم وقتی قضا شد بیدار شدم داشتم از گریه خفه میشدم.......

فک کنم اگه یه موقعی یه چیزی بشه ،حالا هر دلیلی ،نماز ظهر یا عصر و

اینام قضا بشه انقد عصبی نشم.....!!!!......

تو نماز تمام کلمه ها دوست داشتنی اند....

همه شون آرامش بخشن...

مثل "الله اکبـــر" ی که جاهای مختلف به کار میره....

اینکه تاکید داره روی بزرگی خدا....

اینکه میخواد هربااااااااااار بهت دلگرمی بده که یه بزرگتری داری یه صاحبی داری که کنارته....

خدایا....

هیچوقت مارو با جدایی از نماز و قرآن و عزیزان درگاهت

تنبیه نکن........... :(...

..

.

.

.

ستـــاره و ماه این شب ها روبه روی پنجره م غوغاااااااااااااااااای دارن برام..................................

..

.

.


۹۲/۰۹/۰۶
منتظر

نظرات  (۱)

پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله: هیچ بنده ای نیست که به اوقات نماز و مواضع خورشید اهتمام ورزد مگر اینکه آسودگی در هنگام مردن و از بین رفتن غم و اندوه ها و نجات از آتش را برایش ضمانت کنم.
پاسخ:
امیدوارم و آرزو میکنم هممون همچین بنده ای باشیم...............
ممنون بابت حدیث عالی که برام نوشتین..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی