عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ

عاشقتونم...

احساس میکنم نماز امروز شیرین ترین نماز عمرم بود..

هیشکی خونه نبود

مامان و رضا بیرون بودن ،

بابا نماز جمعه.

رفتم وضو گرفتم

اومدم چادرنماز مامان رو سر کردم و

سجاده ی بابا رو که اکثرن نماز مغرب رو میخونه باهاش رو پهن کردم........

حس غیر قابل وصفی بود...

کاملن حس میکردم نماز متفاوتیه....

قنوت.....رب اغفرلی و لوالدیّ وارحمهما کما ربیانی صغیرا و اجزهما باالحسان احسانا و باالسیّئات غفرانا....

...

.

.

با تسبیحش که تسبیح میزدم دلم خواست اگه نماز امروزم قبول بود تمامن ثوابش به نیت اونا نوشته شه....

...

..

.

.

.

راست میگن هیشکی تو دنیا پدر و مادر نمیشه...

حتی اگر من بدترین فرزند روی زمین باشم...حتی اگر نامهربون ترین

پدر و مادر دنیا باشین....

درهرصورت هرجای کره ی خاکی باشم...عاشقتونم.......

و میدونم که عاشقم هستین.....

...

.

.

خدا همه ی پدر و مادر های رحمت شده رو بیامرزه...و تمام پدر مادر ها رو برای بچه ها حفظ کنه....

عشقتون پایدار................................

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

عاشقتونم...

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ

احساس میکنم نماز امروز شیرین ترین نماز عمرم بود..

هیشکی خونه نبود

مامان و رضا بیرون بودن ،

بابا نماز جمعه.

رفتم وضو گرفتم

اومدم چادرنماز مامان رو سر کردم و

سجاده ی بابا رو که اکثرن نماز مغرب رو میخونه باهاش رو پهن کردم........

حس غیر قابل وصفی بود...

کاملن حس میکردم نماز متفاوتیه....

قنوت.....رب اغفرلی و لوالدیّ وارحمهما کما ربیانی صغیرا و اجزهما باالحسان احسانا و باالسیّئات غفرانا....

...

.

.

با تسبیحش که تسبیح میزدم دلم خواست اگه نماز امروزم قبول بود تمامن ثوابش به نیت اونا نوشته شه....

...

..

.

.

.

راست میگن هیشکی تو دنیا پدر و مادر نمیشه...

حتی اگر من بدترین فرزند روی زمین باشم...حتی اگر نامهربون ترین

پدر و مادر دنیا باشین....

درهرصورت هرجای کره ی خاکی باشم...عاشقتونم.......

و میدونم که عاشقم هستین.....

...

.

.

خدا همه ی پدر و مادر های رحمت شده رو بیامرزه...و تمام پدر مادر ها رو برای بچه ها حفظ کنه....

عشقتون پایدار................................

..

.

.


۹۲/۰۹/۰۱
منتظر

نظرات  (۲)

هیشکی خونه نبود...

خدا بود و من ..

من بودم و خدا ...

در و دیوار خانه که نفس ذکر خدا به آنها می خورد و روح می گرفتند ...

تو این لحظه ها برای من هم دعا کن ...

دلتنگ رفتنم..

پاسخ:
ان شاالله همه دلتنگی مون برطرف شه............
عالی بود
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۲ آسمانی ترین
ارزشمندترین داشته های دنیایی ما بعد از اهل بیت بی تردید پدر و مادرامونن
محبت بهشون ما میبره روی عرش
کاشکی قدرشون رو بدونیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی