عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

پاییز بهاری ست که عاشق شده ست......

دوستت دارم پاییز عزیزم..

بخاطر غم عظیمی که تو لحظه لحظه ت هستو با ذره ذره ی وجودم حسش میکنم..

بخاطر همه ی آرامشی که تو نفس کشیدن تو روزگارت  بهم میدی...

نهایت انرژی رو دارم وقتی طبیعت رو در تو میبینم.....

دوستت دارم....




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

پاییز بهاری ست که عاشق شده ست......

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

دوستت دارم پاییز عزیزم..

بخاطر غم عظیمی که تو لحظه لحظه ت هستو با ذره ذره ی وجودم حسش میکنم..

بخاطر همه ی آرامشی که تو نفس کشیدن تو روزگارت  بهم میدی...

نهایت انرژی رو دارم وقتی طبیعت رو در تو میبینم.....

دوستت دارم....


۹۲/۰۸/۳۰
منتظر

نظرات  (۲)

پاییز خیلی آدمو یاد مرگ میندازه

قشنگیش به این علته...

تونستی یه سر بزن بهم

پاسخ:
:)
مزاحم میشم
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۴ آسمانی ترین
پاییز منو به یاد روزهایی میندازه که نخواهم بود
کاش نبودنم با یه پایان سرخ شروع بشه...
برام دعا میکنین؟
پاسخ:
دعاکردن وظیفمه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی