عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

محمد علی




این عکس برای اون شبیه که میخواستن برن..

تو فرودگاه..رو بار ها نشسته بود....

تا اونجا خودشو کنترل کرده بود اینجا دیگه نتونس نره تو خودش...

(کیفیت پایین عکس بخاطر اینه که با گوشیم گرفتم :X )

دلم واست تنگ شده عزیز دلم...

مخصوصن واسه اینکه

بلندت کنم تو بغلم

بعد از پشت دست و پا بزنی محکم بهم که ولت کنم ....

برا اینکه صبح ها با کتک از خواب بیدارم کنی....

برا اینکه محکم ببوسمت و در برم و دنبالم کنی....

برا اینکه با بادکنک هات باهم والیبال بازی کنیم....

برا اینکه حرصم بدی و باهات قهر کنم و تو با وجود این همه بچگیت غرورت اجازه نده

مستقیم معذرت خواهی کنی و هی بخوای غیر مستقیم دلمو بدست بیاری ولی وقتی بهت بگن

معذرت خواهی کن بگی نمیخوام !!!

برای صدات دلم تنگ شده ....که کلمه های فارسی رو یادت بره و جاشون تو جمله ی فارسی انگلیسیش رو استفاده کنی...

برای اینکه

یه کلمه فارسیش رو اصلن بلد نباشی و بخوای بهم بفهمونی اونی که انگلیسیش رو میدونی چیه...

مثل اون موقع که میخواستی بهمون درمورد کلاغ یه چیزی بگی بعد اسمشو نمیدونسی انگلیسیش رو میگفتی ماهم

همه إنده زبان خارجه ! هی میگفتی همون " قار " ها ... !!!!!

عززززززززیز دلمی....

حتی وقتی از پشت یاهو میحرفیم با هم میخوای حمله کنی بهم و میخوای منو بزنی

بعد محکم میکبونی به لب تاب مامانت :))))...........

....

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

محمد علی

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ




این عکس برای اون شبیه که میخواستن برن..

تو فرودگاه..رو بار ها نشسته بود....

تا اونجا خودشو کنترل کرده بود اینجا دیگه نتونس نره تو خودش...

(کیفیت پایین عکس بخاطر اینه که با گوشیم گرفتم :X )

دلم واست تنگ شده عزیز دلم...

مخصوصن واسه اینکه

بلندت کنم تو بغلم

بعد از پشت دست و پا بزنی محکم بهم که ولت کنم ....

برا اینکه صبح ها با کتک از خواب بیدارم کنی....

برا اینکه محکم ببوسمت و در برم و دنبالم کنی....

برا اینکه با بادکنک هات باهم والیبال بازی کنیم....

برا اینکه حرصم بدی و باهات قهر کنم و تو با وجود این همه بچگیت غرورت اجازه نده

مستقیم معذرت خواهی کنی و هی بخوای غیر مستقیم دلمو بدست بیاری ولی وقتی بهت بگن

معذرت خواهی کن بگی نمیخوام !!!

برای صدات دلم تنگ شده ....که کلمه های فارسی رو یادت بره و جاشون تو جمله ی فارسی انگلیسیش رو استفاده کنی...

برای اینکه

یه کلمه فارسیش رو اصلن بلد نباشی و بخوای بهم بفهمونی اونی که انگلیسیش رو میدونی چیه...

مثل اون موقع که میخواستی بهمون درمورد کلاغ یه چیزی بگی بعد اسمشو نمیدونسی انگلیسیش رو میگفتی ماهم

همه إنده زبان خارجه ! هی میگفتی همون " قار " ها ... !!!!!

عززززززززیز دلمی....

حتی وقتی از پشت یاهو میحرفیم با هم میخوای حمله کنی بهم و میخوای منو بزنی

بعد محکم میکبونی به لب تاب مامانت :))))...........

....

..

.

.


۹۲/۰۸/۲۸
منتظر

نظرات  (۲)

۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۳ محمد روحانی
من بیشتر دلم براش تنگ شده
پاسخ:
خودتو نکش ! به من نمیرسی :دی
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۹ آسمانی ترین
انشالله زنده باشین هر دوتون همیشه زیر سایه امام زمان...
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی