عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

عزیز من...


دقیقن تو بدترین شرایط روحی من

تو به بهترین شکل ممکن تو آسمون ماه رو میفرستی که

بدونم و یادم بمونه که همونی که درد میده درمون میده....

البته...اینو میدونم که بعضی مشکل ها بخاطر بی عقلی خودمه ،

منظورم همون ازمایش هاییه که تو

بخاطر زیاد شدن  صبر من کمترین از م میگیری....

با وجود اینکه میدونی خوب خوب خوب میدونی که بی تو هیــــــچ ام....

تو بهترین معشوقی......خدای من.........

...

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

عزیز من...

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ


دقیقن تو بدترین شرایط روحی من

تو به بهترین شکل ممکن تو آسمون ماه رو میفرستی که

بدونم و یادم بمونه که همونی که درد میده درمون میده....

البته...اینو میدونم که بعضی مشکل ها بخاطر بی عقلی خودمه ،

منظورم همون ازمایش هاییه که تو

بخاطر زیاد شدن  صبر من کمترین از م میگیری....

با وجود اینکه میدونی خوب خوب خوب میدونی که بی تو هیــــــچ ام....

تو بهترین معشوقی......خدای من.........

...

.

.


۹۲/۰۸/۲۶
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی