عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

شاعر شکست خورده ی طوفان واژه هاست....



دیشب دلم شکست...

یکی درجا بهم گفت حالا که دلت شکسته ست

دعات مستجاب میشه مارو دعا کن خواهشن ....!!....

ینی هیچ وقت در این حد نیمه ی پر لیوان رو ندیدم!

..

..


چقدر دلم میخواد تاسوعا عاشورا باشیم قم...

چقدرررر دلم میسوزه وقتی بابا میگه، دیروزم یکی رفت کربلا...

..

..


خداوند گواه است....

دلم چشم به راه است.....

..

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

شاعر شکست خورده ی طوفان واژه هاست....

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ



دیشب دلم شکست...

یکی درجا بهم گفت حالا که دلت شکسته ست

دعات مستجاب میشه مارو دعا کن خواهشن ....!!....

ینی هیچ وقت در این حد نیمه ی پر لیوان رو ندیدم!

..

..


چقدر دلم میخواد تاسوعا عاشورا باشیم قم...

چقدرررر دلم میسوزه وقتی بابا میگه، دیروزم یکی رفت کربلا...

..

..


خداوند گواه است....

دلم چشم به راه است.....

..

..

.

.


۹۲/۰۸/۱۹
منتظر

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیزم گووووول خوردم بدجور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به زودی وب جدیدی رو راه اندازی میکنم در مورد امام زمان دعا کن از پسش بر بیام راه افتاد خبرت می کنم
پاسخ:
سلام کچل
شادمان میکنی
:*
منتظریم

۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۷ ...................
هرجا دلت گرفت کمی محتشم بخوان
هی در میان گریه بگو جان حسین،جـــــــــــــــــــــان
پاسخ:
عالی بود....واقعن ممنونم......................
یاحسین جـــان......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی