عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

راه آسمان ها باز....



شدیدن اون لحظه هایی رو که همه چی رو پرت میکنم یه گوشه

تمام قیافه م پر از غر و نق نق میشه و بغض ،

و بعد یه چیزی هی ته قلبم میگه قرآن باز کن ...قرآن باز کن.... رو دوووووست دارم.....

..

..

دل نگران محرم ام.....با اینکه توش هستم دلتنگشم....

دلم میخواد قدر بدونیم....دلم میخواد واقعن ..واااقعن واقعن با تمام وجودم این غم رو حس  کنم...

یکی از چیزایی که همیشه ماها رو بهم نزدیک کرده محرم بوده...

غم این ماه ، و بزرگی حوادث این روز ها به قدری هست که

اصلن ربط به این نداره تو شیعه باشی یا سنی اصلن مسلمون باشی یا غیر مسلمون

در هرصورت وقتی "انسان" باشی

و انسانیت رو فهم کنی

اونوقته که میشیم یکی....دقیقن جذابیت همیشگی این مصائب و درس هاش ،

اصلن جذابیت و زیبایی مکتب اهل بیت ،

همیشه به این بوده که اختصاص به فرد یا یک گرایش خاص نداشته....

تو اگر انسان باشی حقیقتن ، و بخواهی درست زندگی کنی

ناخودآگاه جذب این روز ها میشی...ناخوآگاه این غم رو حس میکنی و بخاطرش دلگیری...

ناخودآگاه حسین بن علی علیه السلام برات یه الگو میشه.....

نا خودآگاه به سید جوانان اهل بهشت بودنش پی میبری......

اصلن دست آدم نیست...اصلن...

چرا ، تو اگر بخوای جلوی فطرتت بایستی که به این سمت میره ، اره میشه

بگی اینجوری نیستم....ولی اگر بخوای خودتو رها کنی و آزادگانه (!) عمل کنی

ناخودآگاه این اتفاقا برات میوفته ...

شاید این حرفی که الان میزنم درست نباشه،چون کسی که میخوام راجع بهش حر ف بزنم الان ادرس وبمو داره ،

اما اینو فقط اینجا نیست که میگم

از وقتی این ادمو شناختم از 7 سال پیش بود که حتی بین دوستام هم این حرفو میزدم

که گاهی جبهه میگرفتن  ،

من ادمی میشناسم که سنی هست

اما به قطع میتونم بگم ، ینی حاضرم قسم بخورم

که تو پیروی از عقاید و رفتار و اعمال حضرت علی علیه السلام

از خیییلییییییی از حداقل این جوونایی که من میشناسم ،

جلو تره ......

چرا ؟؟؟ دقیقن به به خاطر درست بودن و انسان بودنه...

یا مسیحی ای میشناسم

که تو محرم نذری پخش میکنن به نیت امام حسین و حاجت میگیرن....

یاد این افتادم آقا امام حسین تو مظلومیت محض

فریاد میزنن که اگر دین ندارین لا اقل آزاده باشید ...

تو اگر انسان و آزاده باشی میری به سمت حق.....

و خداوند

مارو "بنده ی خودش " بخواد .....إن شاالله........

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

راه آسمان ها باز....

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ



شدیدن اون لحظه هایی رو که همه چی رو پرت میکنم یه گوشه

تمام قیافه م پر از غر و نق نق میشه و بغض ،

و بعد یه چیزی هی ته قلبم میگه قرآن باز کن ...قرآن باز کن.... رو دوووووست دارم.....

..

..

دل نگران محرم ام.....با اینکه توش هستم دلتنگشم....

دلم میخواد قدر بدونیم....دلم میخواد واقعن ..واااقعن واقعن با تمام وجودم این غم رو حس  کنم...

یکی از چیزایی که همیشه ماها رو بهم نزدیک کرده محرم بوده...

غم این ماه ، و بزرگی حوادث این روز ها به قدری هست که

اصلن ربط به این نداره تو شیعه باشی یا سنی اصلن مسلمون باشی یا غیر مسلمون

در هرصورت وقتی "انسان" باشی

و انسانیت رو فهم کنی

اونوقته که میشیم یکی....دقیقن جذابیت همیشگی این مصائب و درس هاش ،

اصلن جذابیت و زیبایی مکتب اهل بیت ،

همیشه به این بوده که اختصاص به فرد یا یک گرایش خاص نداشته....

تو اگر انسان باشی حقیقتن ، و بخواهی درست زندگی کنی

ناخودآگاه جذب این روز ها میشی...ناخوآگاه این غم رو حس میکنی و بخاطرش دلگیری...

ناخودآگاه حسین بن علی علیه السلام برات یه الگو میشه.....

نا خودآگاه به سید جوانان اهل بهشت بودنش پی میبری......

اصلن دست آدم نیست...اصلن...

چرا ، تو اگر بخوای جلوی فطرتت بایستی که به این سمت میره ، اره میشه

بگی اینجوری نیستم....ولی اگر بخوای خودتو رها کنی و آزادگانه (!) عمل کنی

ناخودآگاه این اتفاقا برات میوفته ...

شاید این حرفی که الان میزنم درست نباشه،چون کسی که میخوام راجع بهش حر ف بزنم الان ادرس وبمو داره ،

اما اینو فقط اینجا نیست که میگم

از وقتی این ادمو شناختم از 7 سال پیش بود که حتی بین دوستام هم این حرفو میزدم

که گاهی جبهه میگرفتن  ،

من ادمی میشناسم که سنی هست

اما به قطع میتونم بگم ، ینی حاضرم قسم بخورم

که تو پیروی از عقاید و رفتار و اعمال حضرت علی علیه السلام

از خیییلییییییی از حداقل این جوونایی که من میشناسم ،

جلو تره ......

چرا ؟؟؟ دقیقن به به خاطر درست بودن و انسان بودنه...

یا مسیحی ای میشناسم

که تو محرم نذری پخش میکنن به نیت امام حسین و حاجت میگیرن....

یاد این افتادم آقا امام حسین تو مظلومیت محض

فریاد میزنن که اگر دین ندارین لا اقل آزاده باشید ...

تو اگر انسان و آزاده باشی میری به سمت حق.....

و خداوند

مارو "بنده ی خودش " بخواد .....إن شاالله........

..

.

.


۹۲/۰۸/۱۷
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی