عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ

اینجا دلی تنگ است..آنجا را نمیدانم...



بگو به من

کجای زندگی ت میلنگه...

با من حرف بزن...

بگو چرا دلت گرفته ...

من ساخته شد م برای اینکه ...

پس نترس..

بامن حرف بزن.......................................................

..

.

.

یسنا : خاله زخا ؟؟ (به زهرا میگه زخا )

من : جون خاله

یسنا : اینا نی نی رو نمیدن به من بذارم تو جعبه ش....(جعبه منظور ش این کریر های بچه س !)

مامان یسنا : ینی تو واقعن انتظار داری بدن بهت نی نی رو ؟؟؟؟

من زیر لبی یجوری که خودمون بشنویم داریم میخندیم : اینقد که تو پوست کلفتی یسنای من..

یسنا درجا جواب میده که بدونم گوشش تیز تر از این حرفاس : خاله جشته (زشته ) این حرف...

من : خاله من واقعن شرمندتم :))))))))))))))))

(یسنا ،دختر پسر داییم ، 3 ساله !)

..

.

.

صدای خنده از اون ور میاد ، خاواده ی دایی اینا اومدن شب نشینی ،

دوسشون دارم و دلم میخواد باهاشون باشم اما

من تو تاریکی نسشم دارم آپ میکنم

انگار میکنن

که چون از صبح تا غروب دانشگاه بودم

خوابم ،، و من تو این حالت به معنی خواب اونها

دلتنگی رو مزه مزه میکنم همراه ماه......

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

اینجا دلی تنگ است..آنجا را نمیدانم...

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ



بگو به من

کجای زندگی ت میلنگه...

با من حرف بزن...

بگو چرا دلت گرفته ...

من ساخته شد م برای اینکه ...

پس نترس..

بامن حرف بزن.......................................................

..

.

.

یسنا : خاله زخا ؟؟ (به زهرا میگه زخا )

من : جون خاله

یسنا : اینا نی نی رو نمیدن به من بذارم تو جعبه ش....(جعبه منظور ش این کریر های بچه س !)

مامان یسنا : ینی تو واقعن انتظار داری بدن بهت نی نی رو ؟؟؟؟

من زیر لبی یجوری که خودمون بشنویم داریم میخندیم : اینقد که تو پوست کلفتی یسنای من..

یسنا درجا جواب میده که بدونم گوشش تیز تر از این حرفاس : خاله جشته (زشته ) این حرف...

من : خاله من واقعن شرمندتم :))))))))))))))))

(یسنا ،دختر پسر داییم ، 3 ساله !)

..

.

.

صدای خنده از اون ور میاد ، خاواده ی دایی اینا اومدن شب نشینی ،

دوسشون دارم و دلم میخواد باهاشون باشم اما

من تو تاریکی نسشم دارم آپ میکنم

انگار میکنن

که چون از صبح تا غروب دانشگاه بودم

خوابم ،، و من تو این حالت به معنی خواب اونها

دلتنگی رو مزه مزه میکنم همراه ماه......

..

.

.


۹۲/۰۷/۳۰
منتظر

نظرات  (۱)

۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۰ محمد روحانی
سلام
این دختر عموی منه دیگه
پاسخ:
ها ؟؟؟؟؟ :0

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی