عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ

عزیز دلم....

آروم آروم

با صدای نازک بچگونه ت

قـــــ... قـــــ.. میکنی.....

همین صحنه ی بغل کردن تو رو

مشابه ش رو

از محمد مهدی به خاطر دارم...

و البته مشابه ترش رو از محمد علی.....

عزیزای دلممممم....

چقققدر وجودتون آرامش بخشه برام....

آیه..تو که بغلمی عشق میکنم

اما حسودیت نشه :))

من به هوای محمد علی و محمد مهدی هم چون الان پیشم نیستن ، تو رو بغل میکنم

که دلتنگیم یخورده رفع شه ..

و مث همه ی لحظه هایی که برای اونا میخونم برات اروم زمزمه میکنم...

لا لا گل زیبــــــای عمـــه....

لا لا کن ای همـــــــــه دنیـــــای عمه...

لا لا کن تا برایـــــت قصه گـــویم...

گــل بــاغ محمد را ببویـــــم...

محمــــد خاتم پیغمبران است...

برای مسلمیــــن مانند جــان  است....

تو با یاد محمد میروی خواب.....

میشی از یـــاد احمـــد خوب..سیـــراب......

..

.

.






نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

عزیز دلم....

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ

آروم آروم

با صدای نازک بچگونه ت

قـــــ... قـــــ.. میکنی.....

همین صحنه ی بغل کردن تو رو

مشابه ش رو

از محمد مهدی به خاطر دارم...

و البته مشابه ترش رو از محمد علی.....

عزیزای دلممممم....

چقققدر وجودتون آرامش بخشه برام....

آیه..تو که بغلمی عشق میکنم

اما حسودیت نشه :))

من به هوای محمد علی و محمد مهدی هم چون الان پیشم نیستن ، تو رو بغل میکنم

که دلتنگیم یخورده رفع شه ..

و مث همه ی لحظه هایی که برای اونا میخونم برات اروم زمزمه میکنم...

لا لا گل زیبــــــای عمـــه....

لا لا کن ای همـــــــــه دنیـــــای عمه...

لا لا کن تا برایـــــت قصه گـــویم...

گــل بــاغ محمد را ببویـــــم...

محمــــد خاتم پیغمبران است...

برای مسلمیــــن مانند جــان  است....

تو با یاد محمد میروی خواب.....

میشی از یـــاد احمـــد خوب..سیـــراب......

..

.

.




۹۲/۰۷/۲۹
منتظر

نظرات  (۲)

۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۴ سید فریاد (صفا)
بنام نامی الله
سلام
با زنگ خدا بروزم تشریف بیارید
الهی بگردم چقد قشنگه این لالایی 
چرا محمد مهدی و محمدعلی نیستن؟ :(
پاسخ:
.......
محمد مهدی قمه
و محمد علی مالزی..........................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی