عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ق.ظ

میخواهم عشقت را...

باد محکم میزنه تو صورت شهرو درختا و و در و دیوار..خیلی محکم...

اینقدر که

الان استرس دارم این

صنوبر ته حیاط ، که یه عالمه دوسش دارم ، از جا کنده بشه....

تا کمر خم میشه و برگاش تو هوا هی میچرخه....

به

"اذا وقعت الواقعـــــه..." فکر میکنم ......

یــــــــــا اله العـــــــــــــــــــــاصین............

..

.

.





نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

میخواهم عشقت را...

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ق.ظ

باد محکم میزنه تو صورت شهرو درختا و و در و دیوار..خیلی محکم...

اینقدر که

الان استرس دارم این

صنوبر ته حیاط ، که یه عالمه دوسش دارم ، از جا کنده بشه....

تا کمر خم میشه و برگاش تو هوا هی میچرخه....

به

"اذا وقعت الواقعـــــه..." فکر میکنم ......

یــــــــــا اله العـــــــــــــــــــــاصین............

..

.

.



۹۲/۰۷/۲۸
منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی