عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

خدایا دوستت دارم...

چقدر دلم واسه این اهنگه مازیار فلاحی تنگ شده ..


خدایا دوستت دارم..

واسه هرچی که بخشیدی...

همیشه این توهستی که...

ازم حالم رو پرسیدی...

توحتی از خودم بهتر..

غریبی هامو میشناسی...

نمیخوااام چتر دنیا رو..

که تو بااارون احساسی...

..

.

مدام این جمله رو باخودم تکرار میکنم ..

که حالم خوب است..اما

گذشته ام درد میکند...درد میکند...درد........

..

.

حقیقتش

بین چند موضوع مختلف این روزها دست و پا میزنم..

من باید با مادرم صحبت کنم

و چیزی رو باهاش درمیون بذارم..

نمیخوام اشتباه کنم..

نمیخوام ناراختی ای بوجود بیارم...

نمیخوام که......

ولی خوب...من و مامان هیچوقت باهم صمیمی نبودیم..هیچ وقت...

و این بزرگترین حسرت زندگی من بود....همیشه......

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

خدایا دوستت دارم...

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

چقدر دلم واسه این اهنگه مازیار فلاحی تنگ شده ..


خدایا دوستت دارم..

واسه هرچی که بخشیدی...

همیشه این توهستی که...

ازم حالم رو پرسیدی...

توحتی از خودم بهتر..

غریبی هامو میشناسی...

نمیخوااام چتر دنیا رو..

که تو بااارون احساسی...

..

.

مدام این جمله رو باخودم تکرار میکنم ..

که حالم خوب است..اما

گذشته ام درد میکند...درد میکند...درد........

..

.

حقیقتش

بین چند موضوع مختلف این روزها دست و پا میزنم..

من باید با مادرم صحبت کنم

و چیزی رو باهاش درمیون بذارم..

نمیخوام اشتباه کنم..

نمیخوام ناراختی ای بوجود بیارم...

نمیخوام که......

ولی خوب...من و مامان هیچوقت باهم صمیمی نبودیم..هیچ وقت...

و این بزرگترین حسرت زندگی من بود....همیشه......

..

.

.


۹۲/۰۷/۲۷
منتظر

نظرات  (۲)

حسرت ها خیلی وقت ها به شکل عجیب و بزرگی عینیت پیدا میکنند،
به نظرم کافیه به حد لازم از ته دلت خواسته باشی که حسرت بشه عینیت!!


من که نمیدونم ماجرا چیه،
ولی همه جور خاطره ای برای صمیمی شدن با اعضای خانواده شنیده ام..
البته از پست های قبلی ت این نتیجه را میگیرم که خودت در توجه به خانواده خیلی جلوتری...

شاید با آدم های دیسیپلین دار ارتباط نمیگیری :-دی
هرچه هست انشاالله به طرفه العینی حسرتت نعمت شود.
پاسخ:
سلام...
قبول دارم :)
ممنونم همراه همیشگی لحظه ها.....:)
:*

حتی همیشه همراه خودم هم نیستم، چه برسه به کسانی که عزیزند نزدم..
همیشگی که هیچ.. لحظه ای و لحظه به لحظه

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی