عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

حسین آرام جانم...


امسال خیلی بیشتر از سالهای قبل چشم انتظار محرم ام...

نمیدونم چرا...

فقط بجور منتظرم...........

..

.

از لذت بخش ترین

صحنه های دنیا

اینه که ببینی یه نی نی
 داره سعی میکنه دسشو بخوره ....!!!:))))

آیه خانوم  دوست داریم لفن :)))

ایشاالله خدا همه بچه هارو برا پدرومادرشون حفظ کنه...

..

واقعیت اینه که خیلی دارم سعی میکنم امیدو ایمانم رو قوی نگه دارم

تا بازم خدا توفیق اینکه بنده هاش بهم تکیه کنن رو بده...

نمیدونم چه حکمتیه...نمیدونم چه

سری هست تو این که ...... :(

فک کنم ساکت باشم بهتره....

خدایا امیدو توکلم به توست...

حسبنا الله نعم الوکیل.........

..

دوروز بود بخاطر یه سری مسائل نخوابیده بودم

دیشبم که یکی دوساعت پراکنده خوابم برد

کلن داشتم کابوس میدیدم  و با شدت کوبیده شدن قلبم به قفسه سینه م از خواب میپریدم...

خدای من....تو شاهد همه چیزی....به تو و رحمانیت تو ایمان دارم......

..

به همه صبر ببخش....

..

.

امروز جمعه ست....

کسی منتظر نیست......؟!..............................................

..

.






نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

حسین آرام جانم...

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ


امسال خیلی بیشتر از سالهای قبل چشم انتظار محرم ام...

نمیدونم چرا...

فقط بجور منتظرم...........

..

.

از لذت بخش ترین

صحنه های دنیا

اینه که ببینی یه نی نی
 داره سعی میکنه دسشو بخوره ....!!!:))))

آیه خانوم  دوست داریم لفن :)))

ایشاالله خدا همه بچه هارو برا پدرومادرشون حفظ کنه...

..

واقعیت اینه که خیلی دارم سعی میکنم امیدو ایمانم رو قوی نگه دارم

تا بازم خدا توفیق اینکه بنده هاش بهم تکیه کنن رو بده...

نمیدونم چه حکمتیه...نمیدونم چه

سری هست تو این که ...... :(

فک کنم ساکت باشم بهتره....

خدایا امیدو توکلم به توست...

حسبنا الله نعم الوکیل.........

..

دوروز بود بخاطر یه سری مسائل نخوابیده بودم

دیشبم که یکی دوساعت پراکنده خوابم برد

کلن داشتم کابوس میدیدم  و با شدت کوبیده شدن قلبم به قفسه سینه م از خواب میپریدم...

خدای من....تو شاهد همه چیزی....به تو و رحمانیت تو ایمان دارم......

..

به همه صبر ببخش....

..

.

امروز جمعه ست....

کسی منتظر نیست......؟!..............................................

..

.




۹۲/۰۷/۲۶
منتظر

نظرات  (۴)

سلام..خوبی

ممنون از حضورت

خیلی زیبا بود

افرین

برای مم دعا کن باشه؟

پاسخ:
سلام
ممنونم
محتاجیم به دعای خیر..
محرم آمد و آتش به دل کرد
غم پنهانیم دیوانه تر کرد

محرم آمد و خونین جگر کرد
تمام جامه ها رخت عزا کرد

محرم آمد و اشک روان کرد
حسین جانم نوای هر دهان کرد

محرم آمد و لبیک یا عباس می کرد
سراسر شور و شوق یار می کرد

محرم آمد و اصغر بسر کرد
آن سه شعبه ماهم خجل کرد

محرم آمد و لاله پرپر کرد
تمام گریه هایم گرمتر کرد

محرم آمد و غربت به پا کرد
دل بی بی ز داغ و غم رها کرد

محرم آمد و سجده بر سجاد می کرد
دل سردار سجده بر افلاک می کرد

محرم آمد و سجاده تر کرد
روی بابا،رغیه،جان به سر کرد

محرم آمد و خیمه به پا کرد
به یاد خیمه های کربلا کرد

محرم آمد و مولاسوی نینوا کرد
ز نو دل ناپاک من را برملا کرد

محرم آمد و رویم خجل کرد
عطش دل تاریکم را ندا کرد

در جوانی بی حسین احساس پیری می کنم
بگذر از پیری که احساس حقیری می کنم
پاسخ:
مشق شبای تنهایی هام نام حسینه.....
۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۴ سید فریاد (صفا)
بنام نامی الله
سلام
حی علی بکاء که محرم رسیده است
وقت عزا و نوحه و ماتم رسیده است
تا داغ جگر بخراشد به سینه ها
زین سو سلام ها ز تو دلبر رسیده است


این شعر رو تقدیم گریه کنان با بصیرت ارباب میکنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی