عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ب.ظ

اشکال نداره..بهم بخند...فقط یه بار امتحان کن...


ببین

یه بار که ماه تو آسمونه

و هوا خنکه و باد میزنه

یه جای دنج یه گوشه وایسا

(مثلن جای دنج من یکیش یه گوشه ی حیاطمونه یکیش پشت پنجره ی اتاقم )

سعی کن بیشتر چراغا خاموش باشن تا نور مزاحم آرامش نور ماهت نشه

بعد که باد میاد سمتت چشاتو ببند

یه نفس عمیق بکش

فک کن کلی از عشق خدارو داری میکشی تا عمق وجودت

حس کن که این هوا داره تا انگشت کوچیکه ی پات هم میره !

بعد محکم بازدمت رو بده بیرون

و فک کن که هرچی غم قلبته داری میریزی بیرون همراه این بازدم...

یادم نمیاد اینو از کی یاد گرفتم (!!!)

فقط هرکی بود خدا خیرش بده :)

وقتی باد محکم میوزه سمتت و تو توهمون لحظه میخوای عمیق نفس بکشی

خیلی سبک میشی...

چرا اینو نوشتم ؟

چون الان دقیقن ماه روبه روی پنجره م بود چراغو خاموش کرده بودم و...

باد رو مخصوصن وقتی خیلی دوست دارم

که کلی فکر داغون کننده هست تو ذهنم

بعد یهو یه باد و نسیمی میاد سمتت

روحت شاد میشه ...میاد به ذهنم که خدا اینجوری داره منو یاد خودش میندازه که بگه بسه

اینقد بی اعتمادیت به من

ببین تو حتی فک میکنی من نشونه میفرستم سمتت تا عمیق نفس بکشی و عشق کنی...

پس مطمئن باش تنها نیستی...

مطمئن باش کنارتم..

آیه قرآن بزرگ میشه جلو چشمم

" نحن نقرب الیه من حبل الورید...."

..

.

.

احساساتم خنده دار و بچه گانست ؟

اشکال نداره

هر اسمی میخوای روش بذار

ولی یه بار امتحان کن...

نمیخوادم بعدش بهم بگی که اینکارو کردی:)

..

.

التماس دعا...






نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب


ببین

یه بار که ماه تو آسمونه

و هوا خنکه و باد میزنه

یه جای دنج یه گوشه وایسا

(مثلن جای دنج من یکیش یه گوشه ی حیاطمونه یکیش پشت پنجره ی اتاقم )

سعی کن بیشتر چراغا خاموش باشن تا نور مزاحم آرامش نور ماهت نشه

بعد که باد میاد سمتت چشاتو ببند

یه نفس عمیق بکش

فک کن کلی از عشق خدارو داری میکشی تا عمق وجودت

حس کن که این هوا داره تا انگشت کوچیکه ی پات هم میره !

بعد محکم بازدمت رو بده بیرون

و فک کن که هرچی غم قلبته داری میریزی بیرون همراه این بازدم...

یادم نمیاد اینو از کی یاد گرفتم (!!!)

فقط هرکی بود خدا خیرش بده :)

وقتی باد محکم میوزه سمتت و تو توهمون لحظه میخوای عمیق نفس بکشی

خیلی سبک میشی...

چرا اینو نوشتم ؟

چون الان دقیقن ماه روبه روی پنجره م بود چراغو خاموش کرده بودم و...

باد رو مخصوصن وقتی خیلی دوست دارم

که کلی فکر داغون کننده هست تو ذهنم

بعد یهو یه باد و نسیمی میاد سمتت

روحت شاد میشه ...میاد به ذهنم که خدا اینجوری داره منو یاد خودش میندازه که بگه بسه

اینقد بی اعتمادیت به من

ببین تو حتی فک میکنی من نشونه میفرستم سمتت تا عمیق نفس بکشی و عشق کنی...

پس مطمئن باش تنها نیستی...

مطمئن باش کنارتم..

آیه قرآن بزرگ میشه جلو چشمم

" نحن نقرب الیه من حبل الورید...."

..

.

.

احساساتم خنده دار و بچه گانست ؟

اشکال نداره

هر اسمی میخوای روش بذار

ولی یه بار امتحان کن...

نمیخوادم بعدش بهم بگی که اینکارو کردی:)

..

.

التماس دعا...




۹۲/۰۷/۲۶
منتظر

نظرات  (۲)

چراغا خاموش باشن تا نور مزاحم آرامش نور ماهت نشه...
روحت شاد میشه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی