عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

اقرار میکنم...

 با صد امید به در این خانه آمدم...

اقرار میکنم که تو خوبی و من بدم..


لایق نبوده ام که کند دعوتم کسی...

مولا کریم بود که بی دعوت آمدم...


مردود تر ز من نبود بنده ای ولی..

باور نمیکنم..که تو مولا کنی ردم ....


..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

اقرار میکنم...

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

 با صد امید به در این خانه آمدم...

اقرار میکنم که تو خوبی و من بدم..


لایق نبوده ام که کند دعوتم کسی...

مولا کریم بود که بی دعوت آمدم...


مردود تر ز من نبود بنده ای ولی..

باور نمیکنم..که تو مولا کنی ردم ....


..

.

.


۹۲/۰۷/۲۰
منتظر

نظرات  (۲)

خیلی شعر قشنگی بود

یاعلی
مولا کریم بود که بی دعوت آمدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی