عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

دلم میخواهد دلم را داغان کنم !

شدیدن دلم میخواد خودمو تنبیه کنم..

دلم میخواد بخاطر تمام گناهانم از خودم انتقام بگیرم...

دلم میخواد تنها باشم

تو این تنهایی مدام به اشتباهاتم فکر کنم

و از خودم حساب پس بگیرم و سر خودم تا میتونم داد بزنم

بگم چرا اون کارو کردی ؟ چرا اون اس رو دادی ؟ چرا اون حرفو زدی ؟ چه مرگته که اونجوری کردی ؟

آخه تو چقد پررویی که اینجوری تو حضور خدا...

مگه قول نداده بودی ؟؟ مگه ....................................

دلم میخواد بخاطر تمام اشتباهاتم همین الان

بسوزم و خاکستر بشم....

هوا سرده..باد محکم میخوره تو صورتم...

اما من داغ داغم..صورتم از حرارت وجودم میسوزه....

خدایا...

من عبد گناه کاریم

اصلن اگر به عبد بودنم واقف بودم دیگه گناهی نمیکردم

خدایا

من نمیدونم باید چه کنم .....

تو که میدونی تو که میبینی تو که عالم مطلقی...

جان زهرات.......یه راه جلو پام بذار.........

نمیخوام برگردم از مسیرت....

نمیخوام نمیخوااااااااااام خداااا.....

کاش میشد کلمه ی غلط کردم رو یا تیکه های وجودم بسازم.....

خدایا....

روحم..روانم....داره میسوزه...

راهم تویی...جانم تویی..مولای یا مولای........

..

.

.

اگر یادتان بود و باران گرفت..

دعایی برای بیابان کنید...

..

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

دلم میخواهد دلم را داغان کنم !

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

شدیدن دلم میخواد خودمو تنبیه کنم..

دلم میخواد بخاطر تمام گناهانم از خودم انتقام بگیرم...

دلم میخواد تنها باشم

تو این تنهایی مدام به اشتباهاتم فکر کنم

و از خودم حساب پس بگیرم و سر خودم تا میتونم داد بزنم

بگم چرا اون کارو کردی ؟ چرا اون اس رو دادی ؟ چرا اون حرفو زدی ؟ چه مرگته که اونجوری کردی ؟

آخه تو چقد پررویی که اینجوری تو حضور خدا...

مگه قول نداده بودی ؟؟ مگه ....................................

دلم میخواد بخاطر تمام اشتباهاتم همین الان

بسوزم و خاکستر بشم....

هوا سرده..باد محکم میخوره تو صورتم...

اما من داغ داغم..صورتم از حرارت وجودم میسوزه....

خدایا...

من عبد گناه کاریم

اصلن اگر به عبد بودنم واقف بودم دیگه گناهی نمیکردم

خدایا

من نمیدونم باید چه کنم .....

تو که میدونی تو که میبینی تو که عالم مطلقی...

جان زهرات.......یه راه جلو پام بذار.........

نمیخوام برگردم از مسیرت....

نمیخوام نمیخوااااااااااام خداااا.....

کاش میشد کلمه ی غلط کردم رو یا تیکه های وجودم بسازم.....

خدایا....

روحم..روانم....داره میسوزه...

راهم تویی...جانم تویی..مولای یا مولای........

..

.

.

اگر یادتان بود و باران گرفت..

دعایی برای بیابان کنید...

..

.

.


۹۲/۰۷/۱۹
منتظر

نظرات  (۲)

تا دلی در سینه دارم گناه خواهم کرد!

گناه ولی با عشق

ای آفریدگار تنهایی..

گناه میکنم از سر تنهایی

سیاهی راکه به خاطر سکوتش دوست دارم;

گناه خواهم کرد به خاطر سیاهیش

گناهی از سر ناچاری

ای مردمان...

گناه کنید

در راه یک رنگی

در راه همرنگی

برای یک صدایی

در زیر پا بگذارید هر چه نام سفیدی به خود گرفته است

سلام منتظر
بنده طاهر و معصوم و عاری از گناه میشناسی؟!
نشانش کو؟

ASPD میدانی چیست؟!
یک اختلال روانی! در کسانی یافت میشود که هیچ وجدانی ندارند!
هرگز به خاطر گناه خود پشیمان نمیشوند و در یک کلام هیچ وجدانی ندارند!
اینچنین افرادی معمولا به قتل و چنایت روی میاورند!
فرق ما با این افراد در ""وجدان"" است!
ترسی که  ما را از ارتکاب گناه بعدی بازمیدارد!
همه ما گنه کاریم منتظر عزیز
همین که به گناهان خود معترف باشیم ره جوی حقیم!
خدا از همه گناهان ما درگذرد!




پاسخ:
سلام
شعرتون از کی بود ؟؟
برای اولین بار شعری که برام گذاشتین رو دوست نداشتم...شاید بخاطر حالی که دارمه ...
ناراحتم اما نا امید نیستم...
شرمندگی م از همین بخشایش است......
الهی و ربی...من لی غیرک...؟؟..................
...
.

تو که میدونی تو که میبینی تو که عالم مطلقی...

جان زهرات.......یه راه جلو پام بذار.........

الان دقیقا در این حالم

دعا کنید برام لطفا

پاسخ:
چشم...
محتاجیم به دعای خیر............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی