عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

خودت به من بگو...

منو به حال من رها نکن...

تو که برای من همــــه کسی...

اگه هنوزم عاشق منی...

چرا به داد من نمیرسی..؟...

من از تصور نبودنت..

رو شونه ی تو گریه میکنم ..

منی که دل بریدم از همه...

ببین برای تو چه میکنم ....

.

.

تمام عمر رد شدم ازت..

ببین کجا شدم اسیر تو...

به پشت سر نگاه نمیکنم ..

که برنگردم از مسیر تو ...

به حد مـــرگ میپرستمت...

ولی برای عشق تو کمه.....

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

خودت به من بگو...

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

منو به حال من رها نکن...

تو که برای من همــــه کسی...

اگه هنوزم عاشق منی...

چرا به داد من نمیرسی..؟...

من از تصور نبودنت..

رو شونه ی تو گریه میکنم ..

منی که دل بریدم از همه...

ببین برای تو چه میکنم ....

.

.

تمام عمر رد شدم ازت..

ببین کجا شدم اسیر تو...

به پشت سر نگاه نمیکنم ..

که برنگردم از مسیر تو ...

به حد مـــرگ میپرستمت...

ولی برای عشق تو کمه.....

.

.


۹۲/۰۷/۱۹
منتظر

نظرات  (۳)

مردن من به عشق تو روز رهاییم بُوَد
روز برآوردن سر از تن خاکی ام بُوَد

زنده شدم به مردنم عشق بریخت برسرم
نورشدم روح شدم من پر پرّنده شدم

این بدن خاکی من اراده نیست در گِلَش
اراده کن اراده کم حل شود زانکه مشکلش

این دل بی قرار من زنده شدست دربرت
عشق تودائما بُوَد راهنمای این دلم

بار دگر کرم نما کارگشای مشکلم
زان که تودائما بُدی کارگشای مشکلم

کرد مرا بی قرار آن لحظات بیشمار
لحظه به لحظه نو به نو صدای پر شرار تو

سلام بسیار زیبا بود
پاسخ:
این دل بی قرار من زنده شدست در برت...
عشق تو دائمن بود راهنمای این دلم...
عالی...بسیار عالی...
ممنونم
واااااااااااااای چغغغغغغغغغغغغغغغغغغد این اهنگو دوس دارم
ولی گوشش نمیدادم دی:
سلام
منزل نو مبارک
پاسخ:
سلام و سپاس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی