عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۴ ب.ظ

تصویب شد


اسم زیبای آیه برای نی نی تصویب شد ایشاالله !!(قابل توچه محمد :دی )

امروز فهمیدم که خیلی دل بستگی م به زهره شدیده (دختر عمو )

وقتی خبر داد که اومدن خواستگاری و همه چه تموم شده

کلن بغض داشت خفه م میکرد...و وقتی زن عمو اومد اینجا برای مراسم و وقتی دیدتم بغلم کرد

گفت دخترمو بردن بذار تورو ببوسم....

من و زهره

یه روح بودیم تو دوتا جسم

از هیچ احدی این موضوع پوشونده نبود ....

یه لحظه وسط کار خیلی گرمم شده بود رفتم سر بالکن هوابخورم حیاط رو که نگاه کردم همه ی خاطره هامون برام زنده شد...

نمیخوام راجع بهش دیگه حرفی بزنم نمیخوام اشکی بریزم....

.

.

.

چقد سخته که چشمات رنگ غم باشه..

ولی ظاهر پر از خنده ...

چقد سخته که عشق آسمون باشه..

ولی آآسون بگن...چنده..؟؟...

.

.

.

امروز جمعه ست...

از بودن تو این روز خوشحالم....

چون بوی تو رو داره...

حتی برای رو سیاهی مثل من............................................

.

.






نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

تصویب شد

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۴ ب.ظ


اسم زیبای آیه برای نی نی تصویب شد ایشاالله !!(قابل توچه محمد :دی )

امروز فهمیدم که خیلی دل بستگی م به زهره شدیده (دختر عمو )

وقتی خبر داد که اومدن خواستگاری و همه چه تموم شده

کلن بغض داشت خفه م میکرد...و وقتی زن عمو اومد اینجا برای مراسم و وقتی دیدتم بغلم کرد

گفت دخترمو بردن بذار تورو ببوسم....

من و زهره

یه روح بودیم تو دوتا جسم

از هیچ احدی این موضوع پوشونده نبود ....

یه لحظه وسط کار خیلی گرمم شده بود رفتم سر بالکن هوابخورم حیاط رو که نگاه کردم همه ی خاطره هامون برام زنده شد...

نمیخوام راجع بهش دیگه حرفی بزنم نمیخوام اشکی بریزم....

.

.

.

چقد سخته که چشمات رنگ غم باشه..

ولی ظاهر پر از خنده ...

چقد سخته که عشق آسمون باشه..

ولی آآسون بگن...چنده..؟؟...

.

.

.

امروز جمعه ست...

از بودن تو این روز خوشحالم....

چون بوی تو رو داره...

حتی برای رو سیاهی مثل من............................................

.

.




۹۲/۰۷/۱۹
منتظر

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ محمد روحانی
آیه خوبه، دوست دارم این اسمو
انشاالله همیشه سالم و با خدا باشه
2-:!^
3- دیگه چ خبر؟
درضمن تو ک گفتی به هیچ کس نگم اسم بچه چیه، ظاهرا همه جز من خبر داشتن، همون موقع ک اولین بار گفتی
فعلن
خداحافظ
پاسخ:
خخخخخ :) میدونی که جو فامیلی مارو :دی
ممنون
سلامتی
فلن خبرا پیش توئه ،درسا ؟!
آهنگی هم که گفتی گرفتم
قشنگ بود :)
سپاس
در دل امید دارم و در سر هوای دوست
من طوطیای چشم کنم خاک پای دوست

از من به دور گشتم و از خویشتن تهی
جز آرزوی نیک ندارم برای دوست

گویندانتظار بسی سخت و مشکل است
من در به در شدم که بیابم سرای دوست

هر محفلی برفتم و هر مجلسی شدم
تا بشنوم ز نای کسی من نوای دوست

با یاد دوست هر سحرم شام می شود
ای کاش بشنوی کلام مرا ای خدای دوست

از شعله فراق شدم پاک و سوختم
یک ذره مانده از من و آن هم فدای دوست

جز نام دوست نیست روان بر زبان کنون
چون یک امیر هست بر این دل هوای دوست

سلام
دوست نعمت بزرگیست!
اسم گذاری ایه عزیز رو هم تبریک میگم
ایشالا که ایتی باشه بر اینده نیک برای خانواده

پاسخ:
سپاس....
ممنون واقعن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی