عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ

عجیبه...و دردناک...


یه چیزیو نمیفهمم !!!!

ینی چند تا چیز هست که هر کار میکنم هضم نمیتونم بکنم !

مثلن اینکه

میگن وقتی دانشجو شدی دیگه منظم بودن یا پیگیر درس بودن خیلی می معنیه !!

یا بزرگ شدن ، یعنی از حرف بقیه منظورشون رو گرفتن !!!

یکی داشت بهم میگفت

من وقتی از دواج کردم فهمیدم چقدر حرف میشنیدم و منظورشون رو نمیفهمیدم

ولی حالا میفهمم چقد اطرافیان حرفارو با منظور بهت میزنن !

ینی من الان برام سواله

مفیدترین فایده ی ازدواج الان این بوده برا طرف ؟؟یا کلن این مفیدترینشه من در جریان نیسم ؟؟

برگشته بهم میگه فلانی خیلی پخته رفتار میکنه هرکی هر حرفی بزنه نمیخونده خودشو میگیره جدی برخورد میکنه

تا طرف مقابل بفهمه این منظور حرف اونو گرفته !!!!!!

یا مثلن دنبال کتابی که استاد معرفی کرد بودم

بنده خدایی از اقوام بهم میگه از همین اول ترم بچه مثبت بازی و خر خون بازی درنیار حالمون رو بهم نزن !!!!

ینی اصن من اسیر این همه تشویقم حقیقتن اگر روزی دیدین تی به دست در اوج پله های موفقیت ایستادم

اصلن تعجب نکنین از اینکه کل راهش تی کشیدست !!!!

من نمیدونم

چرا این برداشت های غلط رو نمیخوایم حذف کنیم از زندگی مون ؟؟

آقا اصن بر فرض یکی حرفیو با منظور گفت

تو منظور نگیری کجای دنیا و دینت بهم میریزه من میخوام بدونم ؟

یا مثلن بشینی برا دونفر حرف در بیاری تو فامیل و آبروشون رو میخوای ببری که چی بشه دقیقن !؟

از این قبیل زیاد هست مورد ، یادم بیاد باز میذارم براتون چون خیلی حرص میخورم گاهی سرشون !

دلم میخواد
بدونم دقیقن چی میخواد از زندگی و یا اصن مفهومی داره براش زندگی ؟ اگه داره چیه اون مفهوم ؟

که اینجوری برخورد و فکر میکنه....

نمیدونم ...

خدا همه ی مارو هدایت کنه ان شاالله....

.


.





نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

عجیبه...و دردناک...

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ


یه چیزیو نمیفهمم !!!!

ینی چند تا چیز هست که هر کار میکنم هضم نمیتونم بکنم !

مثلن اینکه

میگن وقتی دانشجو شدی دیگه منظم بودن یا پیگیر درس بودن خیلی می معنیه !!

یا بزرگ شدن ، یعنی از حرف بقیه منظورشون رو گرفتن !!!

یکی داشت بهم میگفت

من وقتی از دواج کردم فهمیدم چقدر حرف میشنیدم و منظورشون رو نمیفهمیدم

ولی حالا میفهمم چقد اطرافیان حرفارو با منظور بهت میزنن !

ینی من الان برام سواله

مفیدترین فایده ی ازدواج الان این بوده برا طرف ؟؟یا کلن این مفیدترینشه من در جریان نیسم ؟؟

برگشته بهم میگه فلانی خیلی پخته رفتار میکنه هرکی هر حرفی بزنه نمیخونده خودشو میگیره جدی برخورد میکنه

تا طرف مقابل بفهمه این منظور حرف اونو گرفته !!!!!!

یا مثلن دنبال کتابی که استاد معرفی کرد بودم

بنده خدایی از اقوام بهم میگه از همین اول ترم بچه مثبت بازی و خر خون بازی درنیار حالمون رو بهم نزن !!!!

ینی اصن من اسیر این همه تشویقم حقیقتن اگر روزی دیدین تی به دست در اوج پله های موفقیت ایستادم

اصلن تعجب نکنین از اینکه کل راهش تی کشیدست !!!!

من نمیدونم

چرا این برداشت های غلط رو نمیخوایم حذف کنیم از زندگی مون ؟؟

آقا اصن بر فرض یکی حرفیو با منظور گفت

تو منظور نگیری کجای دنیا و دینت بهم میریزه من میخوام بدونم ؟

یا مثلن بشینی برا دونفر حرف در بیاری تو فامیل و آبروشون رو میخوای ببری که چی بشه دقیقن !؟

از این قبیل زیاد هست مورد ، یادم بیاد باز میذارم براتون چون خیلی حرص میخورم گاهی سرشون !

دلم میخواد
بدونم دقیقن چی میخواد از زندگی و یا اصن مفهومی داره براش زندگی ؟ اگه داره چیه اون مفهوم ؟

که اینجوری برخورد و فکر میکنه....

نمیدونم ...

خدا همه ی مارو هدایت کنه ان شاالله....

.


.



۹۲/۰۷/۱۸
منتظر

نظرات  (۲)

سلام
هرکدوممون زندگی رو از اون دریچه ایی که دوس داریم میبینیم
نه از دریچه حقیقت!
وقتی بچه بودم و شوخی بزرگترا رو میشنیدم خیلی دوس داشتم بفهمم منظورشون چیه؟! ولی وقتی بزرگ شدم دیدم هنوم نمیفهمم و خیلیاش بی ربطه!
این که بعضیا دوس دارن غیبت کنن یا این که به دانشجوهای زرنگ کلاس طعنه بزنن یا کتاب خوندن رو مسخره بازی بدونن مربوط به بد طینتی اونها نیست!
فقط بستگی به دریچه ایی داره که اونا زندگی و لذت خودشون رو توی اون میبینن!
منم هم به این طعنه ها عادت کردم!
اما دیگه حرص نمی خورم
پاسخ:
سلام...درسته...
دقیقن به بد طینتی که اکثرن ربط نداره...
فقط به نوع دیدگاهی ربط داره که متاسفانه نمیدونم چرا گسترش داره پیدا میکنه :(
ینی خوشم میاد دخترا هر جای کره ی زمین ک باشن چند مدل بیشتر ندارن

تورو خدا فمیدی جواب و دلیل اینا رو به منم بگو

من نمی دونم یه اتفاق فوق معمولی می افته وهمه می دونن .. یکی ازت می پرسه چرا باید دروغ بگی !!!
خو بذا اون فک کنه تو نفهمیدی توهم به اون بخند .
چه رفتار زشتی . فک کن داری با یکی حرف میزنی بعد اون زول بزنه تو چشات نخنده !!!
نه قشنگترین تیکه اش اینه که اونا همه چی تمومن
بعد اگه تو به نامحرم نگا نکنی و سنگفرش خیابون بشماری کل عالم ازت ایراد میگیرن

کلا فرزندان ادم موجودات جالبین دی:
پاسخ:
بدترش اینه که خیلی از همونا ، وقتی تو یه کار مشابه انجام بدی لهت میکنن کلن !
همین جریان سنگ فرش شمردن !
اگه تو یه ادمی باشی که یجا بی منظور هم نگاه کنی
کلن باید مفهوم قعر جهنم رو حالیت کنن !!! تو نه حق اشتباه داری
نه حق درست رفتار کردن ! و این ینی إإإإندش !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی