عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

دوستت دارم...


میگم که بیا دیگه باهم رفت و آمد نکنیم !!

مثلن ..

وقتی که اومدی... دیگه نرو ....!...

..

.



این روز ها حال خوبیه

امید داشتن کلن حس خوبیه

وقتی امید داری

انگار که همیشه همه چیز برات معنا داره....

دلم میخواد که این حس خوب رو " send to all "

کنم !

دوست دارم به اونی که یجوری باهام حرف میزنه که همیشه من بدهکارمو اون طلبکار هم

حتی این حس خوب رو بدم

حتی به اونی که چشم دیدنمو نداره

به اونی که فک میکنه عقب مونده م وقتی چادری ام

به اونی که به خودش بد میکنه

اونی که قدر خودشو نمیدونه

اونی که تنهاست

اونی که گریه میکنه

اونی که آه میکشه....

فرق نداره

دلم میخواد اونقدر حس م قوی باشه که

سیگنالم رو لا اقل همه ی اونایی که حتی تو فضای مجازی میشناسنم فقط

بگیرن و حالشون خوب باشه...

دوست دارم بخندیم با وجود غم عمیقی که تو قلبمون حس میکنیم

از ته دل لبخند بزنیم.....

بقول مشیری عزیز..

ای همه مردم در این جهان به چه کارید ؟؟

عمر گران مایه را چگونه گذارید ؟؟؟

هرچه در عالم بود اگر به کف آرید..

هیــــــــــــچ ندارید اگر که عشق ندارید.......

..

.


یه شعری بود میگفت نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاهم ..!!

ولی من انتظار دارم

نگاه نکرده منو بخونی !

زشته

نمیتونم هی نگاه کنم که !!!!!!!!!!

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

دوستت دارم...

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ


میگم که بیا دیگه باهم رفت و آمد نکنیم !!

مثلن ..

وقتی که اومدی... دیگه نرو ....!...

..

.



این روز ها حال خوبیه

امید داشتن کلن حس خوبیه

وقتی امید داری

انگار که همیشه همه چیز برات معنا داره....

دلم میخواد که این حس خوب رو " send to all "

کنم !

دوست دارم به اونی که یجوری باهام حرف میزنه که همیشه من بدهکارمو اون طلبکار هم

حتی این حس خوب رو بدم

حتی به اونی که چشم دیدنمو نداره

به اونی که فک میکنه عقب مونده م وقتی چادری ام

به اونی که به خودش بد میکنه

اونی که قدر خودشو نمیدونه

اونی که تنهاست

اونی که گریه میکنه

اونی که آه میکشه....

فرق نداره

دلم میخواد اونقدر حس م قوی باشه که

سیگنالم رو لا اقل همه ی اونایی که حتی تو فضای مجازی میشناسنم فقط

بگیرن و حالشون خوب باشه...

دوست دارم بخندیم با وجود غم عمیقی که تو قلبمون حس میکنیم

از ته دل لبخند بزنیم.....

بقول مشیری عزیز..

ای همه مردم در این جهان به چه کارید ؟؟

عمر گران مایه را چگونه گذارید ؟؟؟

هرچه در عالم بود اگر به کف آرید..

هیــــــــــــچ ندارید اگر که عشق ندارید.......

..

.


یه شعری بود میگفت نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاهم ..!!

ولی من انتظار دارم

نگاه نکرده منو بخونی !

زشته

نمیتونم هی نگاه کنم که !!!!!!!!!!

.

.


۹۲/۰۷/۱۸
منتظر

نظرات  (۲)

۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ محمد روحانی
جاننن؟؟؟؟؟ من فکر کردم همون وب قبلیت رو گفتیدی
قشنگه ها، از بلاگفا هم ک فرار کردی،
این پستت هم خیلی خیلی خفن بودیه، لینکت میکنیم الان
آفرین
پ.ن: خودت دررککههههههه
خوشمان آمد از این وبلاگ بسیار
پاسخ:
علیک سلام
:)
ممنون
آرام ایستاده ام
در انزوای درختی از جنس زرد پائیز
گرچه برگ میمیرد
اما باد میخندد
و باغ نیز خش خشی زرد را
فریاد میکند
ناباورانه لبخند میزنم
میخندم و
پژواک آن
نوازش سبز بهار را
نوید میدهد
امیدی تازه
و صدائی که مرا میخواند

سلام منتظر گرامی
وقتی امید توی وجود انسان راه پیدا میکنه
هیچ دری رو بسته نمیبینه!
در تمام رگ و پی و سلولهای انسان نفوذ میکنه
همین باعث میشه حتی به کسانی که باهامون مشکل دارن هم لبخند بزنیم!
دیگه کینه ایی به کسی رو حس نمیکنیم!
امیدوارم هیچوقت خانه پر از مهر دلت چراغ امیدش خاموش نشود


پاسخ:
سلام..
دقیقن...
امید نوری ست..که روشنایی فانوسش..از انوار خداست....
ممنون و هم چنین شما..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی