عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سکوتم به جز تو صدایی نداره...


گاهی دلم میخواد از همه ی احوالاتم ! طی هر ثانیه بنویسم

وقتی به آبرو ریزی بعدش فک میکنم (ینی به اینکه چقد میخندن به افکارم :)  )

بیخیال میشم:) ینی فک کنم به جماعت رحم میکنم که همچه کاری نمیکنم !!

..

دنیایم را میدهم برای لبخندت..

هراسی نیست..

شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است...

...

.

.





نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

سکوتم به جز تو صدایی نداره...

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ


گاهی دلم میخواد از همه ی احوالاتم ! طی هر ثانیه بنویسم

وقتی به آبرو ریزی بعدش فک میکنم (ینی به اینکه چقد میخندن به افکارم :)  )

بیخیال میشم:) ینی فک کنم به جماعت رحم میکنم که همچه کاری نمیکنم !!

..

دنیایم را میدهم برای لبخندت..

هراسی نیست..

شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است...

...

.

.



۹۲/۰۷/۱۷
منتظر

نظرات  (۲)

تو این دنیا تا جایی که به حقوق الهی تعدی نمیشه برا خودت زندگی کن و راحت باش...به کسی کاری نداشته باش...هر کاری که انجام بدی آخرش حرف توش هست؛ پس برا خودمون لااقل زندگی کنیم...:(
پاسخ:
میدونم و میفهمم...
دقیقن اگر به کسی کاری داشتم همیقدم نباس مینوشتم :)
با قلب تو هر چه کرد؛ لبخند بزن!
گر سوخته ای زدرد؛ لبخند بزن!
گر دشنه ی دوست سینه ات را بشکافت
فریاد نزن زدرد؛ لبخند بزن!
گر قلب تو پر زخون شده باکی نیست!
ور رنگ رخ تو زرد؛ لبخند بزن!
هر چه به دلت می گذرد باز مگوی
بر جای بمان چو مرد؛ لبخند بزن!
بگذار که از روی تو شرمنده شوند
در زیر نگاه سرد؛ لبخند بزن!
هرگز هوس رهایی از دام مکن
بی همهمه باز گرد!!! لبخند بزن!
ای مهره ی بازیچه ی دست تقدیر!
در بازی تخته نرد؛ لبخند بزن!
با اینکه تورا توان این معرکه نیست
درصحنه ی این نبرد؛لبخند بزن!!!!!

سلام!
لبخند بزن !

پاسخ:
سلام..
مگر نه این است که
طاقت مرد را با در میسنجند................:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی