عشق به او تنها دلیل بودن است....

میخواهمت....
چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

به نام پروردگارم...

برای شروعی مجدد مینویسم ...

اینو باور دارم که هرلحظه از زندگی

تولدی دوبارست....

هرچند تو اکثر این ولادت ها (!) بنده کلن خواب بودم !

و اگر بیدار بودم برام با لحظه های تباه قبل فرق نداشته...

حس و حال آخرین مطلب وب قبل

کاملن جدی بود در من.....

هنوز هم اثراتش حس میشه

اما ، گرچه حتی غم هامو هم دوست دارم ،

اما دلم میخواد خیلی چیزا رو فراموش کنم....

فراموش هم شاید نه....بهترش اینه که تسلیم باشم

کاری که میتونم رو انجام بدم و بقیه ش  رو حقیقتن...حقیقتن به خدای رحمان بسپرم....

دلم میخواد راضی باشم به همه چیز...حتی

دوست دارم دلتنگی هامو بیشتر دوست داشته باشم...

حتی تر دوست دارم

بیشتر از دلم بنویسم (با وجود همه ی حرف هایی که سر این قضیه شنیدم..)

......

از اینکه هنوزم منو تحمل میکنین ممنون همه ام....

چند روز دارم به جمله ی یکی از دوستان بزرگوار فکر میکنم که بهم گفتن

"ریشه ی انسان انسه اما نسیان هم نعمیته که به راحتی میاد سراغ ادم...."

این نشون میده ما باوجود هر علاقه مون وقتی به هرچیزی یا کاری یا کسی که علاقه داریم

نرسیم یه راهی برای قانع کردن خودمون میابیم !

اینجا نسیان

جایی دیگه جایگزینی !

جایی فقط تحمل

جایی هم که مومنانه رفتار کنیم

تسلیم و تسلیم و تسلیم......

(البته تو همه ی این موارد نسیان ناخودآگاه دخیل میشه و بیشتر کمک میکنه..!)

...

.

.

برام هیچ حسی شبیه تو نیست..

توپایان هر جستجوری منی..

تماشای تو عینه آرامشه...

تو زیباترین..آرزوی منی....

.

.

تو پایان هر جستجوی منی.....

.

ربی ضاقت بی دروبی ...

وارحم القلب الحزین....

.

.




نوشته شده توسط منتظر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

به نام پروردگارم...

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

برای شروعی مجدد مینویسم ...

اینو باور دارم که هرلحظه از زندگی

تولدی دوبارست....

هرچند تو اکثر این ولادت ها (!) بنده کلن خواب بودم !

و اگر بیدار بودم برام با لحظه های تباه قبل فرق نداشته...

حس و حال آخرین مطلب وب قبل

کاملن جدی بود در من.....

هنوز هم اثراتش حس میشه

اما ، گرچه حتی غم هامو هم دوست دارم ،

اما دلم میخواد خیلی چیزا رو فراموش کنم....

فراموش هم شاید نه....بهترش اینه که تسلیم باشم

کاری که میتونم رو انجام بدم و بقیه ش  رو حقیقتن...حقیقتن به خدای رحمان بسپرم....

دلم میخواد راضی باشم به همه چیز...حتی

دوست دارم دلتنگی هامو بیشتر دوست داشته باشم...

حتی تر دوست دارم

بیشتر از دلم بنویسم (با وجود همه ی حرف هایی که سر این قضیه شنیدم..)

......

از اینکه هنوزم منو تحمل میکنین ممنون همه ام....

چند روز دارم به جمله ی یکی از دوستان بزرگوار فکر میکنم که بهم گفتن

"ریشه ی انسان انسه اما نسیان هم نعمیته که به راحتی میاد سراغ ادم...."

این نشون میده ما باوجود هر علاقه مون وقتی به هرچیزی یا کاری یا کسی که علاقه داریم

نرسیم یه راهی برای قانع کردن خودمون میابیم !

اینجا نسیان

جایی دیگه جایگزینی !

جایی فقط تحمل

جایی هم که مومنانه رفتار کنیم

تسلیم و تسلیم و تسلیم......

(البته تو همه ی این موارد نسیان ناخودآگاه دخیل میشه و بیشتر کمک میکنه..!)

...

.

.

برام هیچ حسی شبیه تو نیست..

توپایان هر جستجوری منی..

تماشای تو عینه آرامشه...

تو زیباترین..آرزوی منی....

.

.

تو پایان هر جستجوی منی.....

.

ربی ضاقت بی دروبی ...

وارحم القلب الحزین....

.

.


۹۲/۰۷/۱۷
منتظر

نظرات  (۴)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۲ سید فریاد (صفا)
خیلی تبریک میگم بابت وبلاگ جدیدتون
یادی در وبلاگ حقیر تازه شده تشریف بیاورید
پاسخ:
سلام
ممنونم

به به تبریکات ویجه به مناسبت تاسیس وبلاگ جدید :****

نی نی کوشولو حالش خوبه؟ خوش به حالت منم دلم نی نی می خواد:(
پاسخ:
سلام عزیز
سپاس های ویجه تر:)
ممنونم
آری شکر خدا خوبه الحمد لله ....فقط شب کاره بچمون :دی
روز میخوابه شب مارو بیدار نگه میداره :))
ایشاالله به زودی دور و برت پر بشه از نی نی :))

شکر خدا اقوام کم نذاشتن امسال 
از دی 91 شروع شد 
دی 
فروردین
خرداد ...>دوقلو
مرداد
شهریور
یکی هم ماه دیگه به دنیا میاد
یکی دیگه هم تقریبا 8 ماه دیگه به دنیا میاد
فامیل ما روحیه جهادی دارن اصن یه وضی:دی
ولی خواهرزاده و برادر زاده یه چیز دیگس :)
پاسخ:
باباااا بیخیاااال :)))
ایشاالله خدا همشون رو حفظ کنه...
آره دقیقن
حداقل نعمت خواهر زاده و برادر زاده اینه که میتونی از شدت علاقه
لهههههههشون کنییییییییییییی  :دییییی
بماند که من خواهری ندارم تا خواهرزاده ش باشه :)
شکرت بابت همه ی رحمانیتت...

دوباره شروع تازه
دوباره رقص سرو در باغ آرزوها
آرزوهای سبز ...
سبزی اش مثل پونه ، مثل نعنا
بوی خوبی دارد
این شروع تازه
بوی عطر جانمازمادرم
رنگ خوبی دارد
این شروع تازه
رنگی از رنگین کمان هفت رنگ آآسمان
کاش پایدار باشد
تازگی ای ن شروع تازه

سلام و درود به منتظر نازنین ما
وبلاگ جدید مبارک
هرجا که بنویسی بازهم خاستار نوشته های زیبایت هستیم
زیاد سخت مگیر!
اسان بگیر و اسان تر هم بگذر!
پاسخ:
بگذار بشکنند....عوضش مرد میشوم..........
سلام... ممنون و سپاس بی حد...
محتاجیم به دعا........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی